مرکز تلفن مبتنی بر IP
IP-PBX

سیستمی که بصورت نرم افزاری که می توانید یک مرکز تلفن و یا همان سانترال داخلی مبتنی بر ویپ را با آن راه اندازی و از امکانات آن حداکثر استفاده را ببرید

از خصوصیت سانترال تحت شبکه مرکز تلفن مبتنی بر IP می توان به انعطاف پذیر بودن بسیار بالای آن اشاره نمود چراکه باعث شده تا هر آنچه را که شما از یک مرکز تلفن پیشرفته یا سانترال تحت شبکه می خواهید همه این امکانات را به صورت رایگان و یکجا در مرکز تلفن مبتنی بر IP در اختیار شما قرار دهد بدون اینکه نیاز به خرید همه این امکانات به صورت جداگانه داشته باشید. این سیستم براساس پروتکل های استاندارد VOIP عمل می کند و به دلیل منبع باز بودن آن این امکان را برای سایر توسعه دهندگان فراهم آورده تا این سیستم را براساس نیازمندی های خود توسعه دهند و پروتکل های جدید را بروی آن راه اندازی نمایند. 

استریسک Asterisk محبوب ترین سیستم تلفنی VoIP آزاد و کد باز در دنیا است ، در حال حاضر بسیاری از مرکز تلفن مبتنی بر IP یا (IP PBX های) موجود بر مبنای آن تولید شده اند. علاوه بر کابرد های رایج آن، شما می توانید با برنامه نویسی بر روی آن هر آنچه که از یک سیستم تلفنی را انتظار دارید، بر آورده سازید. مانند مرکز تلفن پیشرفته ، ساخت تلفن گویای هوشمند، تلفنبانک، برنامه های مونیتورینگ و نظارتی برای استریسک و هر برنامه دیگری که مد نظر شماست.

با رشد ارتباطات مبتنی بر شبکه های کامپیوتری (IP Based), استریسک با اقبالی روزافزون روبروست. آزاد و رایگان بودن استفاده از آن در مقابل قیمت به نسبت گزاف برندهای موجود در بازار, امکانات زیاد و با کیفیت مناسب, استاندارد بودن پروتوکل ها و عدم وابستگی به سخت افزار یا نرم افزار خاص از برندی معین, راحتی نصب و راه اندازی, وسعت جامعه اطلاعاتی بسط دهنده آن و از همه مهمتر تجمیع سرویس های صوتی (اعم از تلفنی و چت), تصویری و دیتا موجب شده اند تا استریسک به عنوان یک سافت سوییچ یکی از اجزای موثر و محرک دنیای ارتباطات نوین (Next Generation) قلمداد گردد.

در زیر به ویژگی های فوق العاده این مرکز تلفن مبتنی بر IP اشاره می کنیم:

  • ضبط مکالمات بصورت اجباری و یا اختیاری
  • صندوق صوتی
  • ارسال پیام صوتی به ایمیل کاربر
  • امکان ایجاد منشی تلفنی (IVR) بصورت پیشرفته و سلسله مراتبی
  • قابلیت حذف اکو بصورت نرم افزاری
  • پشتیبانی از انواع IP phone ها و Softphone ها
  • امکان اتصال Softphone از طریق نرم افزارهای تحت پلتفرم آندروید ، ویندوز ، لینوکس ،مک و …
  • پشتیبانی از Video IP Phone
  • DHCP Server
  • Call Parking (انتقال تماس به پارک بدون قطع کردن تماس و پاسخ دادن به آن از روی گوشی دیگر)
  • مشاهده تماس های داخلی و خارجی بهمراه مدت زمان آن و شماره داخلی آن
  • مشاهده صورتحساب تماس های برقرار شده
  • قابلیت صف(ارسال تماس برای گروهی از داخلی ها تحت استراتژی خاص-ویژه بخش هایی همچون فروش و پشتیبانی)
  • قابلیت Caller ID
  • برگزاری کنفرانس صوتی و یا تصویری
  • قابلیت follow me (در صورتیکه تلفن فردی پاسخگو نباشد سایر شماره های او را شماره گیری می کند)
  • تنظیم اوقات شبانه ،روزانه ، استراحت و .. برای پخش IVR ها و یا چرخش های کاری متفاوت
  • قابلیت Call Back
  • قابلیت DISA برای دسترسی به بوق داخلی از بیرون از سازمان
  • دارای کنترل پنل کاملا پیشرفته برای مانیتورینک تماس ها
  • ارسال و دریافت فکس با کیفیت مطلوب از طریق یک پرینتر مجازی
  • ارسال فکس دریافتی و گزارشات ارسال و دریافت آن به ایمیل های تعیین شده
  • ایمیل سرور پیشرفته بهمراه پنل تحت وب قدرتمند roundcub
  • چت سرور داخلی
  • قابلیت integrate شدن با سایر راهکارهای ویپ همچون سیسکو و مایکروسافت

دریافت کاتالوگ

آیا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق ایمیل و یا در ساعات اداری شرکت از طریق تلفن با همکاران ما تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. برای کسب آگاهی از اطلاعات تماس از منوی تماس با ما بالای صفحه اقدام نمائید.

آیا نیاز به تست و دمو دارید؟

از آنجائیکه سعی شرکت براین است تا حداکثر اطمینان مشتریان را قبل از خرید برآورده نماید در صورتیکه نیاز به تست و بازدید از نرم افزارها و یا راهکارهای مطرح شده دارید با ما تماس گرفته و نسبت به دریافت دمو حضوری و یا آنلاین اقدام نمائید. برای کسب آگاهی از اطلاعات تماس از منوی تماس با ما بالای صفحه اقدام نمائید..