نرم افزار مدیریت خدمات IT
نرم افزار مدیریت خدمات IT

بهترین راهکار نرم افزاری برای مدیرت واحد IT و ایجاد همکاری و کاهش هزینه ها برای سازمان های IT محور

نرم افزار مدیریت خدمات IT توسط شرکت ManageEngine که یکی از برترین شرکت های نرم افزاری در حوزه نرم افزارهای مدیریتی در جهان می باشد طراحی شده است.نکته قابل توجه این است که بیش از پنجاه هزار سازمان در سراسر دنیا از محصولات این شرکت برای مدیریت IT استفاده می کنند. نرم افزار مدیریت خدمات IT یا همان  ManageEngine ServiceDesk به منظور مدیریت بهتر خدمات رسانی در واحد IT در سازمانهای بزرگ طراحی شده است و با بهره گیری از استاندارد بین المللی ITIL بطرز شگفت آوری پاسخگویی به درخواست ها را سرعت بخشیده و در راندمان کاری یک سازمان بسیار موثر خواهد بود. نرم افزار مدیریت خدمات IT دارای بخش های متعددی می باشد که از جمله آن می توان به مدیریت درخواست ها، مدیریت مشکلات و تغییرات، مدیریت دارایی های مرتبط با واحد IT ، مدیریت قراردادها ، مدیریت سفارشات خرید مرتبط با واحد IT و مدیریت راهکار ها یا همان پایگاه دانش می باشد

 

ویژگی های نرم افزار مدیریت خدمات IT  

  • داراي استاندارد بين المللي ITIL مخصوص كار Help Desk.
  • حرفه ای در زمينه Help Desk & IT
  • مختص به شرکت های متوسط  و بزرگ
  • كاملا” Web Based
  • طراحی بوسیله Platform Java + J2ee +Jboss Server
  • قابلیت بهره گیری از بانکهای اطلاعاتی  همچون  Data Base SQL Server 2005 + My SQL. 7
  • مجهز به سرويس IMAP+ POP3 جهت ارتباط با صندوق پست الکترونیک كاربران.
  • متناسب با هر نوع ساختار سازماني.
  • پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله فارسی ، انگلیسی ، فرانسوی، …

 

امکانات عمومی نرم افزار مدیریت خدمات IT

  1. این سیستم، خدمات رسانی به کاربران را کاملاً بصورت الکترونیکی پیاده سازی نموده و عملیات خدمات رسانی را Paperless می نماید ، دقیقاً همان توقعی که از یک سیستم خوب و جامع انتظار می رود.
  2. با بهره گیری از امکانات موجود مجموعه، نظیر Email و Internet فرمهای وب مختص به خود، به  جمع آوری درخواستها بصورت الکترونیکی سرعت زیادی می بخشد و ارتباط کاربران و کارشناسان را به نحو مطلوبی برقرار می سازد و ابزار نظارتی بسیار زیادی را در اختیار مسئولین مربوطه قرار می دهد.
  3. نرم افزار مدیریت خدمات IT دارای محیطی بسیار ساده ،کارآمد و در عین حال بسیار قوی و Web Base می باشد که باعث تسریع در امور پاسخگویی کارشناسان می گردد و عملکرد مجموعه Help Desk و در بعد بزرگتر ، سازمان را بهبود می بخشد.
  4. توانایی ارتباط با سایر سیستم های موجود مجموعه نظیر Mail Server و Active directory و ….را دارا میباشد که از مزیتهای این سیستم بشمار می رود و قابلیت استخراج اتوماتیک لیست درخواست دهندگان و کارشناسان سیستم را داراست که ناشی از این امکانات توضیح داده شده می باشد.
  5. این نرم افزار مدیریت خدمات IT تمامی توقعات بخش مدیریتی سیستم و مدیریت سازمان را از طریق گزارشهای Web Base و قوی ارضاء می نماید و کوچکترین فعالیت کارشناسان از دید مدیر یا مدیران مربوطه دیگر پنهان نخواهد بود.
  6. این نرم افزار مدیریت خدمات IT با بهره گیری از تکنیک های پیشرفته ، پرونده تمامی مکاتبات در خواست دهنده ها و کارشناسان را بخوبی نگهداری می کند و هنگام بررسی یک درخواست با سرعت بسیار بالا کارشناس را از تمامی مکاتبات قبلی کاربر با سازمان آگاه می سازد و لیست تمامی مکاتبات درخواست دهنده را در اختیار کارشناس قرار می دهد.
  7. در نرم افزار مدیریت خدمات IT همانطور که در بالا توضیح داده شد به منظور مدیریت هرچه بهتر خدمات یک واحد Help Desk در ابعاد بزرگ طراحی شده است و تمامی سیکل های کاری یک واحد Help Desk بصورت دقیق و تخصصی در آن دیده شده است .
  8. نرم افزار مدیریت خدمات IT ، قابلیت Customize کردن فرمها و فیلدها را در سطح فرم دارا میباشد و به تعداد دلخواه میتوان فیلدهای جانبی به سیستم افزود و این قابلیت Customize در اکثر قسمت ها ی نرم افزار مدیریت خدمات IT وجود دارد و دیده شده است .
  9. در این نرم افزار مدیریت خدمات IT  تمامی مواردی که در سیستم Help Desk – Ticket Management – Resolution – Ticket Merge – Ticket Split – Ticket Copy – Ticket Assign و بسیاری اشیاء تخصصی و حرفه ای در نظر گرفته شده است .
  10. قابلیت ثبت اموال و دارایی ها و قراردادها ی مرتبط با واحد IT را نیز دارا می باشد.
  11. نرم افزار مدیریت خدمات IT قابلیت جمع آوری اطلاعات ایستگاههای کاری چند Domain را نیز دارا میباشد و از طریق Scan کردن Range IP یا از طریق Active directory قابلیت استخراج لیست کاربران و استخراج ریز اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آنها را دارا میباشد و از طرفی قدرت برقراری ارتباط بین درخواست های ارسالی از منابع مالی و مشخصات سخت افزاری این منابع که تحت کنترل و اختیار کاربران هستند را دارا میباشد، همواره به هنگام بررسی یک درخواست اطلاعات سخت افزاری سیستم کاربر در دسترس خواهد بود و این امکان نقش بسزایی در بهبود عملکرد Help Desk خواهد داشت .
  12. قابلیت مدیریت همزمان چند دامنه Multi Domain را داراست و کاربران این سیستم محدود به یک دامنه نمی شوند و با این سیستم می توان همزمان کاربران زیادی را از چند دامنه مختلف سرویس داد.

امکانات گزارش گیری نرم افزار مدیریت خدمات IT

این نرم افزار مدیریت خدمات IT قابلیت تولید گزارشهای کاملاً پارامتریک به همراه انواع مدل چارتها و گرافها و امکان Export گزارشها به فرمت های مختلف نظیر PDF و Excel و HTML و CSV و …… ، و همچنین امکان Report Schedule جهت تولید اتوماتیک گزارشهای مدیریتی و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی به شخص یا اشخاص و یا گروه خاص را میسر میسازد و :

  1. مجهز به سيستم گزارش گيري كاملا” پيشرفته و Web Based ، امكان گزارش گيري توسط كارشناس يا Admin با سطوح دسترسي متفاوت.
  2. امكان Generate مرحله به مرحله گزارشات بصورت Online و كاملا پارامتريك.
  3. امكان ذخيره سازي گزارش هاي ساخته شده به همراه سطوح دسترسي متفاوت.
  4. امكان ساخت انواع گزارشات تعاملي به همراه انواع مدل گرافها.
  5. امكان Trill Down در گزارشات ( حركت به Ticket دلخواه از روي گزارش ساخت شده(
  6. امكان Filtering – Advanced Filtering – Column Selection – Group by – Chart-Order by – Report Summery – ……… .
  7. امكان تهيه گزارشات بصورت Wizard
  8. امكان تهيه گزارشات .Tabular – Matrix – Summery Report
  9. امكان تهيه گزارشات .Custom
  10. وجود تعداد زيادي گزارشات از قبل ساخته شده و مفيد در سيستم گزارشات، با دسته بندي مشخص.
  11. امكان تهيه Query هاي پيچيده توسط SQL Server و اجراي آن توسط گزارش ساز و ذخيره سازي توسط گزارش ساز .(Query Report)
  12. امكان تهيه Schedule Report اجرا و ارسال اتوماتيك Report هاي ساخته شده و ارسال از طريق ميل براي شخص يا اشخاص مشخص شده به فرمت هاي .Excel – CSV – PDF-….
  13. امكان فولدر بندي – سطح بندي- دسته بندي گزارشات يا به اشتراك گذاشتن آنها در سيستم.
  14.   Flash Report Make Decision and Continue امكان جديد گزارشگيري مرحله به مرحله با استفاده از قابليتهاي Adobe Flash و ايجاد گزارشات حرفه اي بر اساس تصميمات مرحله اي

 

و اینک شرکت یگانه ارتباطات پیشرو به منظور ارتقا سطح علمی مدیریت واحد انفورماتیک سایت تخصصی ManageEngine ServiceDesk را راه اندازی نموده است که در این سایت مشاوره و کمک و راهنمایی و دانلود نرم افزار و دانلود و خرید فارسی ساز و ویدئو های  آموزشی و توضیحات کامل و جامع درباره این نرم افزار را به شما عزیزان داده ایم. 

دریافت کاتالوگ

 

آیا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق ایمیل و یا در ساعات اداری شرکت از طریق تلفن با همکاران ما تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. برای کسب آگاهی از اطلاعات تماس از منوی تماس با ما بالای صفحه اقدام نمائید.

آیا نیاز به تست و دمو دارید؟

از آنجائیکه سعی شرکت براین است تا حداکثر اطمینان مشتریان را قبل از خرید برآورده نماید در صورتیکه نیاز به تست و بازدید از نرم افزارها و یا راهکارهای مطرح شده دارید با ما تماس گرفته و نسبت به دریافت دمو حضوری و یا آنلاین اقدام نمائید. برای کسب آگاهی از اطلاعات تماس از منوی تماس با ما بالای صفحه اقدام نمائید..