افتتاح وب سایت تخصصی ManageEngine ServiceDesk Plus

با سلام تیم فنی شرکت یگانه ارتباطات پیشرو زیر دامنه manage.yepco.ir به منظور یک وب سایت تخصصی در زمینه  ManageEngine ServiceDesk و  ITIL ایجاد کرده است امید واریم بتوانیم با کمک شما هموطنان عزیز با غنی تر شدن محتوای این وب سایت گامی ارزشمند در جهت ارتقاء سطح علمی مدیریت خدمات انفورماتیک برداریم. نرم افزار مدیریت […]


واقعیت ITIL چیست ؟

ITIL چیست ؟ واقعیت و نه تاریخچه! ITIL یک چارچوبی از بهترین تجربیات مدیران و کارشناسان برای مدیریت هر چه بهتر سرویس ها و اقدامات تعریف شده در واحد IT می باشد که البته در دهه 1980  در توسط دولت انگلستان تعریف شده است. هدف اصلی ITIL تطبیق دادن واحد IT با کسب کار می […]


مدیریت رخداد ها

مدیریت رخداد ها (Incident Managment ) مبتنی بر ITIL یک Incident و یا رخداد یک نقص در سرویس دهی نرمال و طبیعی می باشد که بروی کاربر و یا کسب و کار اثر می گذارد. هدف از مدیریت رخداد ها این است که هر چه سریعتر شما بتوانید از سرویس IT را به وضعیت طبیعی […]


CMDB

Configuration Management Database هدف از CMDB  ساخت و نگهداری از یک دیتابیسی از سخت افزارها و نرم افزارها می باشد که دارای روابطی با یکدیگر می باشند. CMDB می بایست شامل بخش های مهم و حیاتی کسب و کار شما باشد: افراد: نام کاربری، دپارتمان، محل و شعبه و … دارایی ها: همه دارایی هایی […]


عضویت در خبرنامه علمی ، کاربردی یپـــــــکو

[contact-form-7 id=”2179″ title=”عضویت در خبرنامه علمی ، کاربردی یپکو”]


افتتاح وب سایت ویدئویی آموزشی nlearn.ir

با سلام پس از ماه ها تلاش تیم فنی شرکت یگانه ارتباطات پیشرو وب سایت nlearn.ir برای برطرف ساختن نیاز های آموزشی ویدئویی حوزه آی تی به مرحله بهره برداری رسید. امید است با غنی تر شدن محتوای این وب سایت آموزشی و ترکیب آن با وب سایت نتورک سافت (networksoft.ir) گامی ارزشمند در جهت […]